Často kladené dotazy

potvrzení objednávky obdržíte hned po jejím vytvoření e-mailem. Pokud toto potvrzení neobdržíte, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@tike.cz aby jsme prověřili problém nedoručení potvrzení.

Platební kartou – pokud Vám neprošla platba kreditní kartou, pravděpodobně nemáte autorizaci na platbu kartou prostřednictvím internetu anebo výška objednávky přesáhla možnost Vašeho limitu na kartě.

Bankovním převodem – Můžete provést platbu přímo na náš účet 2001759392/2010 Prosím použijte číslo objednávky jako variabilní symbol platby. Vaše objednávka bude zpracována a odeslána až poté, co bude platba uhrazena na náš účet.

  • platba kartou na našem e-shopu je naprosto bezpečná
  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení, což je nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na Internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší kartě

Doba přepravy závisí na produktu.

Odesíláme zásilky z českého skladu i z několika skladů po celém světě. Dodání objednávky z českého skladu trvá obvykle 2-3 dny. Ze světových skladů trvá doručení přibližně 7  – 14 pracovních dnů. Vzhledem k povaze některých produktů a lokace naších skladu však může celní odbavení trvat déle.

Tike.cz spolupracuje s výrobci a řemeslníky z celého světa a získává nejlepší produkty za ceny, které vám vyhovují.

To má za následek, že vám vaše objednávky zasíláme nejen z českého skladu, ale i z dalších skladů po celém světě. Sledujeme trasu a průběh doručení našich zásilek, aby vše proběhlo v naprostém pořádku.

Přesto se může stát, že některé z našich produktů přichází z daleka a doručení může trvat i 2 – 6 týdnů. Takže se nemusíte obávat, že produkt nedojde. Po většinu času naše produkty dorazí mnohem rychleji, ale chceme, abyste si byli vědomi, že něco je mimo naši kontrolu.

To znamená, že dodáváme do celého světa, takže s námi můžete nakupovat, ať jste kdekoli.

Ano, všechny částky zobrazovány u výrobků v internetovém obchodě jsou uvedené včetně DPH.

Daňovým dokladem je faktura odeslaná v elektronické podobě, kterou obdržíte ihned po odeslání zboží na e-mail, který byl zadaný ve vaší objednávce.

Záruka je samozřejmě poskytována. V případě koncového zákazníka poskytujeme dvou letou záruku, pro firmu a podnikatele pak máme zavedenou 12 měsíční dobu pro případné reklamace.

Ano můžete, avšak pokud byla vaše objednávka již odeslána, bohužel ji už nelze zrušit.

Je nám líto, ale neexistuje způsob, jak zastavit objednávku, protože náš systém je automatizovaný.

Důvod, proč nemůžeme zrušit vaši objednávku, je ten, že byla zpracována a již odeslána našim expedičním oddělením.

Budete muset počkat, až vaše položka dorazí, a pak ji můžete poslat zpět k nám, abyste získali plnou náhradu, pokud si budete přát. Pokud byste to chtěli udělat, pošlete nám e-mail jakmile vaše položka dorazí, abychom vám mohli předat informace o vrácení.

Veškeré náklady na přepravu však nebudou vráceny a za přepravu budete odpovídat.

Neplatné důvody:

Kupující provedl objednávku omylem nebo již o ni nemá zájem – to je nejběžnější příklad, který nemůžeme ctít, pokud chceme i nadále nabízet velkou hodnotu. Kupující by se měl ujistit, že chce zboží koupit před odesláním objednávky, nikoliv po ní. Po zadání objednávky kupující uzavře s prodávajícím právně závaznou smlouvu na nákup všech položek v této objednávce.

Kupující našel položky levnější někde jinde – kupující by měl být přesvědčen, že je připraven zaplatit požadované ceny před odesláním objednávky. Po zadání objednávky kupující uzavře s prodávajícím právně závaznou smlouvu na nákup všech položek v této objednávce.

Všeobecné obchodní podmínky pro nakupování v e-shopu: Obchodní podmínky

Doba přepravy závisí na produktu.

Odesíláme zásilky z českého skladu i z několika skladů po celém světě. Dodání objednávky obvykle trvá přibližně 3  – 14 pracovních dnů. Vzhledem k povaze některých produktů a lokace naších skladu však může celní odbavení trvat déle.

Tike.cz spolupracuje s výrobci a řemeslníky z celého světa a získává nejlepší produkty za ceny, které vám vyhovují.

To má za následek, že vám všechny naše objednávky zasíláme z českého skladu i ze skladů po celém světě. Zajišťuje však, abychom mohli sledovat všechny naše zásilky, aby vše proběhlo v naprostém pořádku.

Přesto se může stát, že některé z našich produktů přichází  z daleka a doručení může trvat i 2 – 5 týdnů. Takže se nemusíte obávat, že produkt nepřijde. Po většinu času naše produkty dorazí mnohem rychleji, ale chceme, abyste si byli vědomi, že něco je mimo naši kontrolu.

To znamená, že dodáváme do celého světa, takže s námi můžete nakupovat, ať jste kdekoli.

Mnoho našich položek může být odesláno z různých skladů, proto může být vaše objednávka rozdělena na více částí. O této informaci budete vždy upozorněni při odesílání vaší objednávky. Pokud máte jakékoliv obavy, napište nám na adresu: podpora@tike.cz

Vezměte prosím na vědomí, že jsme schopni provést změny vaší objednávky pouze tehdy, pokud ještě nebyla odeslána. Obvykle je to do 24 hodin od vytvoření objednávky.

Pokud si přejete něco změnit ve své objednávce, kontaktujte naši infolinku +420 606 041 586 nebo napište na adresu podpora@tike.cz
Pokud již byla objednávka odeslána, nemůžeme v ní provádět žádné potřebné změny.

Ano můžete, avšak pokud byla vaše objednávka již odeslána, bohužel ji už nelze zrušit.

Je nám líto, ale neexistuje způsob, jak zastavit objednávku, protože náš systém je automatizovaný.

Důvod, proč nemůžeme zrušit vaši objednávku, je ten, že byla zpracována a již odeslána našim expedičním oddělením.

Budete muset počkat, až vaše položka dorazí, a pak ji můžete poslat zpět k nám, abyste získali plnou náhradu, pokud si budete přát. Pokud byste to chtěli udělat, pošlete nám e-mail jakmile vaše položka dorazí, abychom vám mohli předat informace o vrácení.

Veškeré náklady na přepravu však nebudou vráceny a za přepravu budete odpovídat.

Neplatné důvody:

Kupující provedl objednávku omylem nebo již o ni nemá zájem – to je nejběžnější příklad, který nemůžeme ctít, pokud chceme i nadále nabízet velkou hodnotu. Kupující by se měl ujistit, že chce zboží koupit před odesláním objednávky, nikoliv po ní. Po zadání objednávky kupující uzavře s prodávajícím právně závaznou smlouvu na nákup všech položek v této objednávce.

Kupující našel položky levnější někde jinde – kupující by měl být přesvědčen, že je připraven zaplatit požadované ceny před odesláním objednávky. Po zadání objednávky kupující uzavře s prodávajícím právně závaznou smlouvu na nákup všech položek v této objednávce.

Chcete-li vědět, jak reklamovat nebo vrátit zboží, podívejte se prosím na stránku: Reklamace a vrácení

Pokud jste poškození zjistili do 48 hodin od převzetí, kontaktujte neprodleně přepravní společnost.

V dalších případech se obraťte na naší infolinku +420 704 811 350

Doporučujeme pořídit fotodokumentaci a zboží odeslat kompletní, včetně obalového materiálu a příslušenství