Reklamace a vrácení
Poštou nebo přepravní společností
  • circle Zboží připravte a bezpečně zabalte
  • circle Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
  • circle Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: Jiří Král, Ladislava Hosáka 995/1, Ostrava 70030
Průběh reklamace v Tike.cz

Odeslání reklamovaného zboží na sklad

kontrola technikem, oprava nebo výměna zboží

V průběhu reklamace jste o všem informováni

Odeslání reklamovaného zboží na sklad

Zboží chci vrátit

Výrobek můžete do 14 dní od zakoupení vrátit, stačí se obrátit na naši infolinku +420 606 041 586 nebo nás kontaktujte na info@tike.cz a zboží následně odešlete na adresu: Jiří Král, Ladislava Hosáka 995/1, Ostrava 70030

Dorazilo mi poškozené zboží

Pokud jste poškození zjistili do 48 hodin od převzetí, kontaktujte neprodleně přepravní společnost. V dalších případech se obraťte na naší infolinku +420 606 041 586 Doporučujeme pořídit fotodokumentaci a zboží odeslat kompletní, včetně obalového materiálu a příslušenství.