Reklamace a vrácení
Poštou nebo přepravní společností
Průběh reklamace v Tike.cz

Odeslání reklamovaného zboží na sklad

kontrola technikem, oprava nebo výměna zboží

V průběhu reklamace jste o všem informováni

Odeslání reklamovaného zboží na sklad

Zboží chci vrátit

Výrobek můžete do 14 dní od zakoupení vrátit, stačí se obrátit na naši infolinku +420 704 811 350 nebo nás kontaktujte na info@tike.cz a zboží následně odešlete na adresu: 
Vašek Čudka, Nádražní 654/9, Horká-Domky, 67401 Třebíč

Dorazilo mi poškozené zboží

Pokud jste poškození zjistili do 48 hodin od převzetí, kontaktujte neprodleně přepravní společnost. V dalších případech se obraťte na naší infolinku +420 704 811 350. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci a zboží odeslat kompletní, včetně obalového materiálu a příslušenství.